1. Kerge ja kompaktne - mootori ja pumba valuosad on valmistatud korrosioonivastasest alumiiniumsulamist, mis tagab kerge kaalu ja pika kasutusea. Oma klassi kompaktne seade, mahub olemasolevasse kappi, võimalik kanda 2 tuletõrjuja poolt.
2. Võimas pump - nii mootor kui ka pump on projekteeritud spetsiaalselt TOHATSU tuletõrjepumpadele ning tagavad oma klassis suurema võimsuse.
3. Töökindel mootor koos õlipihusti / seguõli automaatse etteandesüsteemiga - mudeli VC52AS mootori töötas Tohatsu välja spetsiaalselt VC-seeria mudelitele. Õlipump segab bensiini ja mootoriõli automaatselt mootori kiirusele vastavas täpses vahekorras, ilma et kasutaja peaks kütust ja õli ise segama
4. Täitmine - kõik mõõdikud, seguklapi juhik, juhtlülitid ja hoiatustuled on koondatud juhtpaneelile ja tagavad lihtsa kasutamise.
5. Keskne juhtimine - rõhu- ja vaakumimõõdikud, seguklapi juhik ja lülitid on koondatud juhtpaneelile.
6. Jahutusvee ringluse süsteem - mootori jahutusvesi tagastatakse pumpa, vältides nii selle sattumist väljapoole pumpa ning seega ümbruskonna saastamist.
7. Ainulaadne automaatse õhuklapiga karburaator - see seade aitab mootorit lihtsamalt käivitada kõigil aastaaegadel.
8. Mootori ülekuumenemiskaitse andur - sellel mudelil on ka ülekuumenemiskaitse, mis kannab hoolt selle eest, et jahutusvesi mootorist ei kaoks ning et mootor ei saaks töötada, kui vesi ära ei voola. See seade seiskab mootori automaatselt, kui mootori temperatuur saavutab 80 C. Lähtestuslüliti vabastab anduri pärast mootori seiskumist.
9. Roostevabast terasest kütusepaak - suure mahutavusega (18 l) integreeritud kütusepaak tagab seguklapi maksimaalse avatuse ja maksimaalse koormuse juures kütusega varustamise vähemalt 1,5 tunni jooksul.
10. 180° pöörlev väljalaskeava
11. Elektriline starter koos käsistarteriga
Paigaldatud on nii elektriline kui ka käsistarter, mis tagab mootori käivitumise igasugustes tingimustes.
Tarvikud: 1. Akulaadija (V20D2S) Adapterid: Saadaval on eri tüüpi adapterid imi- ja väljalaskeavadele
2. Prožektorvalgusti
3. Plastist tööriistakast
MOOTOR | Tüüp | 2-taktiline, ühe vertikaalse silindriga,vesijahutusega bensiinimootor |
---|---|---|
Kolvikäigu ja silindri läbimõõdu suhe | 76 mm x 68 mm (2,99 tolli X 2,68 tolli) | |
Kolvi väljasurve | 617 cm3 (37,64 kuuptolli) | |
Nimivõimsus | 40,8 hj / 30 kW | |
Kütusepaak | 18 liitrit (4,76 US gal) | |
Kütusetarve | 12 l/h (3,17 US gal/h) | |
Süüde | Magneto hooratas (CDI-süüde) | |
Käivitussüsteem | Starterimootor ja automaatne käsikäivitussüsteem | |
Õli | Eraldi kütuse-/õlietteandesüsteem (automaatne segamine) | |
Õhuklapisüsteem | Automaatne õhuklapp | |
Süüteküünal | NGK BP7HS-10 | |
Hõõglamp | 12 V - 35 W | |
Aku | 12 V - 16 Ah / 5 h | |
Pump | Tüüp | Ühepoolse sisseimuga, üheastmeline, kõrgrõhu-turbiinpump |
Väljalaskeava muhv | JIS tuletõrjeliitmik (B-9912), 2-1/2-tolline väliskeere | |
Imiava muhv | JIS tuletõrjeliitmik (B-9912), 3-tolline väliskeere | |
Täitmine | Pöörlevate labadega vaakumpump (õlivaba) | |
Pumba võimsus (Imikõrgus: 3 m) |
Üle 1450 liitri (üle 383 US gal)/min rõhul 0,4 MPa | |
Üle 1250 liitri (üle 330 US gal)/min rõhul 0,6 MPa | ||
Üle 1000 liitri (üle 264 US gal)/min rõhul 0,8 MPa | ||
Üle 600 liitri (üle 159 US gal/min rõhul 1,0 MPa | ||
Mõõtmed | Üldpikkus | Ümbes 700 mm (27,6 tolli) |
Üldlaius | Ümbes 620 mm (24,4 tolli) | |
Üldkõrgus | Ümbes 730 mm (28,7 tolli) | |
Mass | 85 kg (187,59 lbs) | |
Max imikõrgus | Umbes 9 m (29,5 jalga) |